GYIK
1. Kötelező regisztrálnom ahhoz, hogy rendelést tudjak leadni?
2. Mi az ügyfélszolgálat telefonszáma?
3. Mi az ügyfélszolgálat e-mail címe?
4. Meddig marad a kosárba a termék, ha nem adtam le a megrendelést?
5. Mi lehet a baj, ha egy terméket nem találok a webáruházban?
A) Korábban láttam, de most már nem találom.
Előfordulhat, hogy a keresett termék elfogyott vagy megszűnt. Lépj kapcsolatba velünk telefonon vagy e-mailen keresztül és segítünk!
B) Máshol láttam.
Rengeteg játék várja gazdáját, de előfordulhat, hogy amit máshol láttál, nálunk nem kapható, vagy más névvel, cikkszámmal szerepel.
6. Mi a rendelés menete?
Csupán 4 lépés szükséges a rendelés leadásához. Ha regisztrált vásárlónk vagy akkor a rendszer automatikusan kitölti a megadott személyes adatokat.
7. Miért jó, ha regisztrálok?
8. Nem tudok belépni a fiókomba, mit tehetek?
Lehet, hogy csak elgépelted az adataidat vagy nem ezt az e-mail címet adtad meg, próbáld meg újra. Ha pedig elfelejtetted a jelszavadat, kérj jelszó emlékeztetőt.
A főoldalon a Belépés gombra kattintva, a belépéshez szükséges adatok alatt kattints majd az Elfelejtetted a jelszó feliratra.
9. Akciós termékekre is érvényes a kuponkód?
10. Elfelejtettem beírni a kuponkódomat, mi a teendőm?
Ebben az esetben mindenképp fordulj hozzánk, amennyiben már telefonon nem vagyunk elérhetőek, írj nekünk e-mailt.
Telefonszám: +36-30/393-31-92
E-mail cím: info@keddshop.hu
11. Nem fogadja el a rendszer a kuponkódomat, mi lehet a gond?
12. Miért jó ha feliratkozok a hírlevélre?
Ha feliratkozol hírlevelünkre elsők között értesülhetsz friss híreinkről, újdonságainkról, akcióinkról, kedvezményeinkről, kuponjainkról és eseményeinkről.
Hírlevelünkre pedig a weboldalunkon keresztül vagy regisztrációkor tudsz feliratkozni.
13. Mekkora összegtől ingyenes a kiszállítás?
14. Nem kaptam visszaigazoló e-mailt, mi lehet a gond?
15. Meddig gondolhatom meg magamat a megrendelésemmel kapcsolatban?
16. Mit kell tennem ha nem tartok igényt a megrendelésemre?
17. Hibás a termék, mit tegyek?
18. Nem az volt a csomagban amit rendeltem, mit tegyek?
19. Mikor kapom meg a rendelésem?
20. Hol található az átvételi pont?
Átvételi helyszínünk a KEDD Kft. címén, a Frankel Leó út 7. szám alatt található (9-es kaputelefon - földszint 7., udvaron balra az első ajtó), könnyen megközelíthető a 4, 6, 17, 19 és 41-es villamosokkal, ha pedig autóval érkeznél, le tudsz parkolni az épület előtt.
A megrendelt termék(ek)et a visszaigazolt átvételi lehetőségtől számítva 15 munkanapon belül, előre egyeztetett időpontban veheted át. Természetesen ez ingyenes. Ha valami miatt nem tudsz a megadott idő alatt a megrendelésedért jönni, jelezd nekünk.
21. Van arra lehetőség, hogy nem online, hanem személyesen vásárolnék?
Ha kérdésed van hívj minket és segítünk!
22. Lehet az átvételi ponton bankkártyával fizetni?
23. Milyen utalványokat fogadnak el a webáruházban?
24. Ha kiszállítással vagy csomagpontra kértem a megrendelésemet visszavihetem-e személyesen az átvételi pontra?