Tájékoztatjuk, hogy a magasabb felhasználó élmény érdekében cookie-kat használunk. Amennyiben a cookie-k használatát nem fogadja el, úgy elképzelhető, hogy a honlapot csak korlátozottan tudja használni.
Menü
Itt jársz most: > Kezdőlap >

GYIK

GYIK

1. Kötelező regisztrálnom ahhoz, hogy rendelést tudjak leadni?

Nem kötelező, vendégként is tudsz vásárolni. De ha regisztrálsz, nem kell mindig újra kitöltened az adataidat, weboldalunkon egy helyen nyomon tudod követni a megrendeléseidet, azok státuszát és hűségpontokat is tudsz szerezni, amiket szintén nyomon tudsz követni a fiókodban. A fiókodba belépve tudod módosítani a korábban megadott adataidat.
 

2. Mi az ügyfélszolgálat telefonszáma?

Ha bármilyen kérdésed, észrevételed van, hívj minket a +36-30/393-31-92-es telefonszámon. Telefonon elérhetőek vagyunk minden hétköznap 09:00 - 16:00 között.
 

3. Mi az ügyfélszolgálat e-mail címe?

Ha telefonon keresztül nem tudtál vagy nem szeretnél velünk kapcsolatba lépni, írj nekünk nyugodtan e-mailt kérdéseddel vagy észrevételeddel kapcsolatban, az info@keddshop.hu e-mail címre.
 

4. Meddig marad a kosárba a termék, ha nem adtam le a megrendelést?

Kérlek vedd figyelembe, hogy maximum 60 napig maradhat a termék a kosárban. Ha a kosárba raktad a terméket azzal még nem rendelted meg, illetve nem is foglaltad le. Tehát más is kosárba tudja rakni ezt a terméket, valamint meg is tudja rendelni. Utolsó darab esetében ilyenkor automatikusan kiürül a kosár.
 

5. Mi lehet a baj, ha egy terméket nem találok a webáruházban?

A) Korábban láttam, de most már nem találom.

Előfordulhat, hogy a keresett termék elfogyott vagy megszűnt. Lépj kapcsolatba velünk telefonon vagy e-mailen keresztül és segítünk!

B) Máshol láttam.

Rengeteg játék várja gazdáját, de előfordulhat, hogy amit máshol láttál, nálunk nem kapható, vagy más névvel, cikkszámmal szerepel. 
 

6. Mi a rendelés menete?

Csupán 4 lépés szükséges a rendelés leadásához. Ha regisztrált vásárlónk vagy akkor a rendszer automatikusan kitölti a megadott személyes adatokat.

 

7. Miért jó, ha regisztrálok?

Ha regisztrált vásárlónk vagy könnyebben és gyorsabban tudsz rendelést leadni a webáruházunkban, és nyomon is tudod követni a státuszát. 2019. február 1-től pedig hűségpontokat is szerezhetsz a vásárlásaidért.
 

8. Nem tudok belépni a fiókomba, mit tehetek?

Lehet, hogy csak elgépelted az adataidat vagy nem ezt az e-mail címet adtad meg, próbáld meg újra. Ha pedig elfelejtetted a jelszavadat, kérj jelszó emlékeztetőt.

A főoldalon a Belépés gombra kattintva, a belépéshez szükséges adatok alatt kattints majd az Elfelejtetted a jelszó feliratra.

 

9. Akciós termékekre is érvényes a kuponkód?

A kuponkód más akcióval vagy promócióval nem vonható össze, kivétel abban az esetben, ha ez külön feltüntetésre kerül.
 

10. Elfelejtettem beírni a kuponkódomat, mi a teendőm?

Ebben az esetben mindenképp fordulj hozzánk, amennyiben már telefonon nem vagyunk elérhetőek, írj nekünk e-mailt.

Telefonszám: +36-30/393-31-92

E-mail cím: info@keddshop.hu

 

11. Nem fogadja el a rendszer a kuponkódomat, mi lehet a gond?

Kérlek ellenőrizd, hogy megfelelően írtad-e be, mire és milyen időszakban érvényes a kuponkódod. Ha minden kritériumnak megfeleltél, és továbbra sem vonja le a rendszer automatikusan a kuponkódot lépj kapcsoltba velünk.
 

12. Miért jó ha feliratkozok a hírlevélre?

Ha feliratkozol hírlevelünkre elsők között értesülhetsz friss híreinkről, újdonságainkról, akcióinkról, kedvezményeinkről, kuponjainkról és eseményeinkről.

Hírlevelünkre pedig a weboldalunkon keresztül vagy regisztrációkor tudsz feliratkozni.

 

13. Mekkora összegtől ingyenes a kiszállítás?

Ha legalább 20 000 Ft értében rendelsz ingyenesen kiszállítjuk a csomagodat.
 

14. Nem kaptam visszaigazoló e-mailt, mi lehet a gond?

Előfordulhat, hogy elírtad e-mail címedet, fordulj hozzánk és egyeztessünk. Valamint, bizonyos levelező rendszerek a Spam, Kéretlen vagy Promóció mappába csoportosítják leveleinket. Ilyen esetben, ha megtaláltad akkor húzd át az elsődleges beérkező levelek közé levelünket és legközelebb már odaérkezik.
 

15. Meddig gondolhatom meg magamat a megrendelésemmel kapcsolatban?

Elállási szándékodat, vagy ha csak bizonyos tételt szeretnél módosítani vagy törölni megrendelésedből, kérlek jelezd minél hamarabb nekünk telefonon vagy e-mailben.
 

16. Mit kell tennem ha nem tartok igényt a megrendelésemre?

Sajnáljuk, hogy így döntöttél. Kérlek szándékodat minél hamarabb jelezd nekünk. Amennyiben kiszállítással kérted csomagodat és kiszállítás alatt van, akkor jelezd a kiszállítást végző szolgáltató felé is.
 

17. Hibás a termék, mit tegyek?

Fordulj hozzánk e-mailben vagy telefonon. Ha e-mailt írsz nekünk, csatolj kérlek képet is a termék hibájáról. A garanciális feltételekről és az egyéb teendőkről legkésőbb az e-mailtől számítva 48 órán belül válaszolunk a lehetőségekkel kapcsolatban.
 

18. Nem az volt a csomagban amit rendeltem, mit tegyek?

Elnézést kérünk a kellemetlenség miatt, kérjük lépj kapcsolatba velünk, hogy mihamarabb segíteni tudjunk a felcserélt csomagok kicserélésben, újraküldésében.
 

19. Mikor kapom meg a rendelésem?

A rendelés állapotáról e-mailben tájékoztatunk, ha regisztrált vásárlónk vagy akkor a weboldalon a megrendeléseim fül alatt is nyomon tudod követni. Ha még rendelés előtt állsz, akkor pedig a weboldalon minden terméknél (termékadatlapon) látod az átvételi formánként eltérő, várható időpontot.
 

20. Hol található az átvételi pont?

Átvételi helyszínünk a KEDD Kft. címén, a Frankel Leó út 7. szám alatt található (9-es kaputelefon - földszint 7., udvaron balra az első ajtó), könnyen megközelíthető a 4, 6, 17, 19  és 41-es villamosokkal, ha pedig autóval érkeznél, le tudsz parkolni az épület előtt. 

A megrendelt termék(ek)et a visszaigazolt átvételi lehetőségtől számítva 15 munkanapon belül, előre egyeztetett időpontban veheted át. Természetesen ez ingyenes. Ha valami miatt nem tudsz a megadott idő alatt a megrendelésedért jönni, jelezd nekünk.

 

21. Van arra lehetőség, hogy nem online, hanem személyesen vásárolnék?

Sajnáljuk, de átvételi pontunkon egyelőre csak online megrendeléseket szolgálunk ki.
Ha kérdésed van hívj minket és segítünk!
 

22. Lehet az átvételi ponton bankkártyával fizetni?

Nem. A megrendelések összegének kiegyenlítése csak és kizárólag előre (bankkártyával, utalással) történik.
 

23. Milyen utalványokat fogadnak el a webáruházban?

Sajnáljuk, de egyelőre nem áll módunkban utalványt elfogadni.
 

24. Ha kiszállítással vagy csomagpontra kértem a megrendelésemet visszavihetem-e személyesen az átvételi pontra?

Természetesen igen, de előfordulhat, hogy ott helyben rögtön nem tudják megoldani a problémát,  mert szükséges a gyártóval egyeztetni vagy épp nincs készleten a termék. A problémás termékről minden esetben jegyzőkönyvet vesznek fel és amint visszajelzést kapunk értesítünk a megadott elérhetőségeken a lehetőségekről.
Mielőtt visszahozol egy terméket hozzánk egyeztess velünk telefonon, köszönjük!